صرفه_جویی-در-هزینه_ی-اسباب-کشی-

صرفه_جویی-در-هزینه_ی-اسباب-کشی


صرفه‌جویی در هزینه‌ی اسباب کشی

 

صرفه‌جویی در هزینه‌ی اسباب کشی به ویژه هنگام اسباب کشی از یک کشور به کشور دیگر از دغدغه‌های اصلی است که افراد با آن روبه رو میشوند. جابه جایی و حمل اثاثیه گاهی باعث تحمیل هزینه‌های زیادی میشود به همین دلیل در چنین مواقعی معمولا بیشتر مردم به دنبال راهکارهایی هستند که این هزینه‌ها را کاهش دهند.این موضوع هنگام اسباب کشی در داخل یک کشور و از یک شهر به شهر دیگر استرس کمتری خواهد داشت اما هنگامی که درگیر اسباب کشی بین کشورهای مختلف میشویم ممکن است باعث ترس و دلهره‌ی زیادی برای افرادی که تاکنون این چنین تجربهای نداشتهاند شود.پس اگر به دنبال راهکارهایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ی اسباب کشی بین کشورهای مختلف هستید ادامه‌ی این مقاله را دنبال کنید.

 

 

صرفه‌جویی در هزینه‌ی اسباب کشی

در هنگام بسته بندی اثاثیه احساسات را کنار بگذارید

در زمان بسته بندی اثاثیه برای حمل کردن همراه خود فکر کنید چه چیزی را واقعا احتیاج دارید و چیزهایی را بعد از رسیدن به مقصد میتوانید به راحتی خریداری کنید.هزینه‌ی حمل و نقل بین دو کشور براساس وزن و فضای اشغال شده تعیین میشود پس اگر به دنبال صرف کمترین هزینه برای اسباب کشی هستید اقلام و اثاثیه‌ای مانند کتاب، لباس، دفتر و سایر لوازم التحریر، وسایل بازی و سرگرمی که فضای گرانبهای زیادی را اشغال میکنند را کنار بگذارید و مطمئن باشید این موارد را میتوانید با قیمت به صرفهای بعد از رسیدن به مقصد خریداری نمایید.کار هوشمندانه‌ای که میتوانید انجام دهید این است که در مورد کشور مقصد تحقیقاتی را انجام دهید تا به یک پیش زمینهی کلی در مورد وسایلی که میخواهید بسته بندی کنید و همراه خود ببرید برسید.

صرفه‌جویی در هزینه‌ی اسباب کشی هنگام بسته بندی

برای بسته بندی وسایل و اثاثیه در هنگام اسباب کشی در داخل کشور و در شهر خودمان معمولا از بابل رپ و پلاستیک‌های حباب دار استفاده میکنیم که باعث افزایش ایمنی و جلوگیری از شکستن و آسیب دیدن وسایل میشود اما هنگام اسباب کشی به کشور دیگر اگر به دنبال کمتر کردن هزینهها هستید میتوانید از خرید این موارد صرفه نظر کنید.کافیست کمی خلاقیت را چاشنی کار کنید و از اقلامی که در دسترس دارید مانند روزنامه‌های باطله، لباسهایی که قصد دارید همراه خود ببرید، جعبه کفش و … برای تامین ایمنی وسایلتان استفاده کنید.به جای خرید جعبه و باکس میتوانید از سوپرمارکتها، میوه فروشها و حتی کمپانیهایی که به صورت رایگان جعبه ها را ارائه می دهند آنها ار تامین کنید.

در انتخاب زمان اسباب کشی زیرک باشید !

زمان بندی اسباب کشی از یک کشور به کشور دیگر میتواند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ی اسباب کشی شود.اما چگونه؟
همیشه لازم نیست همرنگ جماعت شوید به خصوص زمانی که صحبت در مورد خرج کردن مقدار زیادی پول و سرمایه است.بیشتر افراد با تمام شدن قصل زمستان، در فصل تابستان و آخر هفته‌ها اسباب کشی را انجام میدهند، همین استقبال باعث بالارفتن هزینه‌های جابجایی در چنین زمانها و موقعیت‌هایی میشود پس سعی کنید کمی انعطاف پذیر باشید و زمان دیگری را برای اسباب کشی به کشور جدید انتخاب کنید. با این کار نه تنها در هزینه‌ها صرفه‌جویی کردهاید بلکه میتوانید در انتخاب شرکت حمل و نقل نیز بررسی بیشتری انجام دهید.

تقبل هزینه ها توسط مدیران محل کارتان
گاهی شما بنا به شرایط کاری خود مجبور به مهاجرت و نقل مکان به کشور جدید هستید در چنین حالتی از شرکت بخواهید تا هزینه های مربوط به جابجایی یا بخشی از آن را تقبل کند.از روابط خود استفاده کنید و از مدیران و همکاران خود بخواهید تا یک شرکت باربری بین المللی مناسب را به شما معرفی کنند.

انتخاب دقیق یک شرکت حمل و نقل بین المللی

به دقت در مورد سایز و حجم وسایل، سرویس و خدماتی که نیاز دارید بررسی و تامل کنید.بسیاری از شرکتهای حمل و نقل بین المللی سرویسهایی مانند بسته بندی،مشاوره برای اسباب کشی، ترخیص کالا از گمرک و تحویل خانه را نیز ارائه میدهند، اما شما مجبور به استفاده از تمامی خدمات نیستید و میتوانید مواردی را که نیاز دارید دریافت کنید. اما این شرکت ها تجربه ی زیادی در این زمینه دارند و با ترفندهای این راه آشنایی دارند و در این زمینه برای اینکه زمان و دردسر زیادی را متحمل نشوید میتوانید به طور کامل از خدمات شان استفاده کنید.باز هم توجه کنید تصمیم برای این موضوع بر عهده‌ی شما است و اگر به تنهایی میتوانید کارهای مربوطه را انجام دهید مجبور به صرف هزینه برای آنها نیستید.

 

شرکت اتوبار و باربری تمام گستر مازندران ویژه ساری ارائه دهنده ی خدمات مشاوره رایگان است .

با ما تماس بگیرید.

 

09115723235

09117889916

09116793415

 

باربری ساری .اتوبار ساری. .  حمل اثاثیه منزل در ساری .حمل وسایل منزل در ساری .خدمات حمل بار ساری .تعرفه ی باربری در ساری .قیمت باربری ساری .وانت بار ساری ،نیسان بار ساری.باربری نوشهر.کارگر حمل اسباب کشی.اثاث کشی نوشهر.قیمت باربری بابلسر.باربری دریا کنر. حمل و نقل بهشهر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *